13.9.09

周末的美食


星期五 Aunties Irene 教了我这特别,口感又像冰淇淋的蛋糕。。。。当然,星期六的食物更是让人流口水 又是我爱的。感谢Aunties Irene教了我那么多的美食还让我知道原来可以很多煮法。


Chocolate Passion Fruit Cheese Cake


炒鸡腿


球炒冬粉

Madaleine


Cheddar cheese cake
谢谢Richard托你的福,让我们又能吃到这蛋糕

9 comments:

May said...

小凤,

口感像冰淇淋的Chocolate Passion Fruit Cheese Cake
蛋糕,看了让人流口水。。。。

Michelle said...

小凤,

难怪你好像"大头虾"叻!!!哈哈哈。。。

P/s : 食谱已经email给你咯!

L-5 said...

小凤

Ya Ya, all the food on Saturday very yummy... we ate till the plate very clean. Kekekekeke!!! :D

Cheers!!!

小凤 said...

May

对啊。。。真的会令人流口水也很美的一个蛋糕。Aunties Irene太历害了

Michelle

没法子??? 不然Aunties Irene也不会一直说我‘笨笨’谢谢你。。。以收到你的食谱...will try out one day

L5

Ya it all yummy ??? How yr frd like the cake???HAHaHA

Richard said...

小凤,

别谢我,其实我什么都不会做而只会吃,都是托各位姐妹的福才有好料吃勒。

Unknown said...

小凤,

Chocolate Passion Fruit Cheese Cake
和虾球炒冬粉,我还念念不忘哟!家人也尝试到Chocolate Passion Fruit Cheese Cake,他们也赞不绝口!

Margaret said...

小凤

Chocolate Passion Fruit Cheese Cake的chocolate mousse indeed like eating ice cream, very yummy...I'm sure everyone love the
虾球炒冬粉, is it still warm when you reach home. You really sayang your ah Quan a lot, specially fry and bring to him, he must be very touched yo, sure will love u even more...hee hee...think it's so delicious, he must have finish all by himself...

小凤 said...

Richard

别这么说,你的来才能让我们认识。。。。

Margaret

I just heat it again and he finish all alone....

Mabel said...

小凤,

哇 好细心咯, 哎哟羡慕死我啦。又温软又好吃 hmmmm...他一定吃到赞不绝口。嘻嘻嘻。