23.9.09

小小心意



趁着‘权’的姐姐回家,就快手快脚做了几种口味的菜燕月饼给他父母吃。。。
也顺便做点给结婚的朋友

咖啡酥饼

咖啡酥饼


多种口味的Agar Agar MoonCake


Milo with SoyBean Filling

Mango with Peach Filling


龙珠果燕菜




有位朋友结婚就送点Agar Agar给他。看着姐妹们忙着拍Agar Agar
自己都忘了拍就只有这一张。。。。


龙珠果
喜喜

16 comments:

L-5 said...

小凤

Wah!!! U very creative har!!! :D

Make so many types and flavour of 菜燕月饼. Very nice, must be very yummy also!!! :D

Looking at the 咖啡酥, feel like taking a bite!!! :D

Well done!!!

Cheers!!!

Michelle said...

小凤,

好勤劳也好有创意哟!看到我口水都流了!

Nicole Hah said...

小凤,

Wow!!! 看来我要封你做我的偶像了!你好棒耶!你的各式各样燕菜月饼真的好美耶! 看来他们要改口叫你小师傅了!呵呵~~~

嗯~~~为什么你的权要放这个 “ ”,代表什么huh???

Jennifer said...

小凤,

Auntie Irene 说你很厉害,做的燕菜月饼很漂亮,要我上来看看哦!不只好有创意,也很漂亮,好棒耶!

May said...

小凤,

你好厉害哟!龙珠果燕菜做的很漂亮,还有其它各式各样的燕菜月饼也很有创意哟!

小凤 said...

L5

Thank U! Ok la, free mah so got time to do lor....

小凤 said...

Michelle

要做给他父母的一定要勤劳...不好意思让你流口水了,改天帮你抹。。。
hahaha

小凤 said...

nICOLE

谢谢。。。哈哈。。。要签名吗? 我还远啦那里可以做小师父傅 只是现在你忙恋爱
心不在。。。。哈哈哈 我也不懂为什么用‘’有时我会很白痴的啦

小凤 said...

jENNIFER

谢谢。。。也要Aunty Irene教的好,她的功劳比叫大

小凤 said...

May

谢谢你的食谱 也谢谢你的赞美。。。

Unknown said...

小凤,
哗噻!你真好厉害又好勤劳一个人做那麽月饼燕菜!越看越令我口水都流了咯!

babygirl said...

小凤,

Wow! Here have so many different type of mooncake, all look very pretty and yummy!!!
你好厉害哟!我要封你做我的偶像了 ^-^

小凤 said...

Joanne

Thank U for yr comment.....

小凤 said...

Babygirl

Thank U .....

Margaret said...

小凤,

I must say your agar agar mooncake are very beautifully made, very creative to use different ingredients, thumbs up for you! Good leh, didn't know you actually planned to do agar agar for your relative's wedding party, to think that you went home on Saturday night and work through the night to get them ready for Sunday morning, I'm truely impressed. Well done!

小凤 said...

Margaret

Thank U. I feel happy when others enjoys things tat i make er.... hope tat he only marry one time ....